FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

Brak Paragonu w paczce.

Każdy zakup u nas potwierdzony jest fakturą, którą otrzumują Państwo na adres mailowy wskazany w zamówieniu do 48h od nadania przesyłki.

Czy zamówienia z Umalucha można dostarczyć za granicę Polski?

Tak, realizujemy także zamówienia międzynarodowe. Koszt określany jest sytemowo przy wyborze państwa destynacji zamówienia bądź  ustalany indywidualnie.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Dokładamy wszelkich starań aby zamówienia złożone przed godziną 12:00 zostały wysłane do Państwa jeszcze tego samego dnia. Czas doręczenia uzależnia wybór rodzaju wysyłki:

-kurier – do 48h (dotyczy dni roboczych)

-paczkomat – 3-5dni (dotyczy dni roboczych)

Kiedy dostawa zamówienia jest darmowa?

Dostawa zamówienia jest darmowa dla zamówień o wartości od 500zł.

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Odbiór osobisty możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu w wybranym salonie Umalucha.

Czy Umalucha oferuje sprzedaż ratalną?

Tak, oferujemy sprzedaż ratalną. Zakup na raty jest bezpieczny i prosty. Wystarczy wybrać ilość rat oraz wysokość wpłaty własnej. Wpłata własna nie jest obowiązkowa.

Czy karta gwarancyjna dostarczana jest razem z produktem?

W zależności od producenta i produktu tak, jednak nie jest wymagana. Podstawą wszystkich zwrotów i reklamacji jest faktura, którą otrzymują Państwo na adres mailowy.

Czy jest możliwość wymiany towaru na inny?

Tak, jest taka możliwość. Warunki wymiany towaru ustalone są ustawowo i indywidualnie z każdym Klientem.

Skąd pochodzą produkty oferowane w sklepie ?

Oferowane przez nas produkty pochodzą od producentów lub autoryzowanych dystrybutorów. Każdy z naszych dostawców zapewnia profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.