ZASADY WYMIAN, ZWROTÓW I REKLAMACJI
1. Zasady zgłoszeń i reklamacji
- W przypadku kiedy towar nie działa prawidłowo lub wystąpiła w nim usterka należy dokonać zgłoszenia wypełniając Formularz lub dostarczając zgłoszenie na adres siedziby sprzedawcy. Dostarczenie produktu do naprawy jest bezkosztowe (w przypadku realizacji zgloszen door-to-door producenta produktu), badz wiaze sie z poniesieniem kosztu przez Kupujacego na drodze dostarczenia do punktu zakupu (dotyczy reklamacji nie realizowanych w systemie door-to door producenta produktu).
- Pełne zgłoszenie reklamacyjne usterek i nieprawidłowości zawiera:
- imię i nazwisko klienta
- numer paragonu/faktury
- datę zakupu
- model wózka lub innego artykułu
- szczegółowy opis problemu
- danie konsumenta
- telefon kontaktowy.
- Dla usprawnienia realizacji zgłaszanych problemów wraz z towarem, dokładnym opisem problemu oraz stosownymi dokumentami należy wskazać adres zwrotny oraz dołączyć informacje ułatwiające kontakt.
- Sprzedawca w celu rozpatrzenia zgłoszenia dotyczącego wymiany lub naprawy towaru jak również w przypadku kwestionowania zgodności towaru z umową dopuszcza możliwość korzystania z opinii specjalistów, w tym m.in. przedstawicieli autoryzowanych serwisów oraz przedstawicieli producenta.
- O toku reklamacji klient jest informowany mailowo w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji konsumenta.
2. Wymiana i zwrot towaru
- Zgodnie z art.27,34 i 35 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. przy zakupach wysyłkowych Klient ma prawo dokonania zwrotu zakupionego towaru w ustawowym terminie 14 dni bez podania przyczyny.
- Towar należy zwrócić w nienaruszonym stanie, inaczej konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy.
Odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości. - W celu dokonania wymiany lub zwrotu towaru należy: pobrać, wypełnić i przesłać do sprzedawcy Formularz bezpiecznie dostarczyć towar na adres siedziby sprzedawcy.
- Nie przyjmujemy towaru wymiany/zwrotu za pobraniem.
- Po dostarczeniu towaru do sprzedawcy, zgodnie z danymi wskazanymi w przedstawionym formularzu zwrotu/wymiany należność zwracana jest w ustawowym czasie.
- O toku zwrotu/wymiany Klient informowany jest e-mailowo w ustawowym czasie.